Тэма: пад сценамі старажытных замкаў
Мэты ўрока
(для настаўніка)
·
вучні
будуць ведаць, чаму Беларусь называлі краінай замкаў;
·
вучніпазнаёмяцца
састаражытнымі мураванымі абарончымі пабудовамі на тэрыторыі Беларусі –
Камянецкай вежай, Навагрудскім і Гродзенскім замкамі і інш;
·
вучні
будуць ведаць,як выглядалі старажытныя замкі, з якіх пабудоваў яны складаліся;
·
стварыць
умовы для развіцця крытычнага мыслення.
Мэты ўрока на мове вучняў
Вы зможаце:
·
расказаць,
для чаго будаваліся замкі ў Беларусі;
·
растлумачыць,
як былі ўладкаваныя старажытныя замкі;
·
расказаць
пра лёс Лідскага, Крэўскага, Навагрудскага, Гродзенскага, Гальшанскага замкаў.
Крытэрыі
ацэнкі:
Вучні змогуць:
·
расказаць, чаму Беларусь называлі краінай замкаў;
·
назваць самыя знакамітыя замкі Беларусі (не менш за
3);
·
растлумачыць,
як былі ўладкаваныя старажытныя замкі;
·
назваць
не менш за 2 гістарычныя падзеі, якія адбыліся у замках;
·
паказаць
на карце месца знаходжання знакамітых замкаў.
Ключавое пытанне:
- Чамуў
Беларусі было шмат замкаў?
Абсталяванне, метадычнае забеспячэнне:
·
абсталяванне, неабходнае для дэманстрацыі відэароліка;
·
відэаролік “Пад сценамі старажытных замкаў”;
·
стужка часу;
·
карткі для праверкі дамашняга задання
(Дадатак 1);
·
табліца “Ведаю. Даведаўся. Хачу
даведацца” (Дадатак 2);
·
сказы з пропускаміпа тэме
“Пад сценамі старажытных замкаў” (Дадатак
3);
·
контурныя карты або карт-схема
Беларусі (Дадатак 4);
·
карткі “Святлафор” зялёнага (“ведаю”, або “правільна”) і чырвонага (“не ведаю”, або “няправільна”) колераў.
Комментариев нет:
Отправить комментарий