Тэма: Па якіх законах жылі нашы продкі
Мэты ўрока
(для настаўніка)
·
вучні
змогуць патлумачыць паняцце “закон”;
·
змогуць
перадічыць,якія існуюць віды законаў;
·
будуць
ведаць, па якіх законах жылі нашы продкі;
·
змогуць
распавесці пра аднаго са складальнікаў СтатутаВКЛ – Льва Сапегу;
·
стварыць
умовы для развіцця крытычнага мыслення.
Мэты ўрока на мове вучняў
Вы зможаце:
·
растлумачыць
значэнне слова “закон” і навошта існуюць законы і правілы;
·
адрозніваць
розныя віды законаў – законы прыроды, няпісаныя законы маралі і этыкету, законы
дзяржавы;
·
расказаць
аб тым, па якіх законах жылі нашы продкі;
·
расказаць
пра зборнік законаў “Статут ВКЛ” і пра аднаго з яго складальнікаў – Льва
Сапегу;
Крытэрыі
ацэнкі:
вучні змогуць:
·
растлумачыць,
што такое закон;
·
вызначыць,
чым адрозніваюцца паміж сабой законы прыроды, няпісаныя законы маралі і этыкету
і дзяржаўныя законы;
·
расказаць
аб тым, па якіх законах жылі нашы продкі;
·
расказаць
пра першы агульны зборнік законаў ВКЛ і выдатнага дзяржаўнага дзеяча ВКЛ Льва
Сапегу.
·
адказаць,
адкуль бяруцца сучасныя законы і адкуль яны браліся раней.
Ключавое
пытанне
·
Чым старажытныя
законы адрозніваліся ад сучасных?
Абсталяванне, метадычнае забеспячэнне:
·
абсталяванне, неабходнае для дэманстрацыі відэароліка;
·
відэаролік “Па якіх законах жылі нашы продкі”;
·
стужка часу;
·
карткі для праверкі дамашняга задання
(Дадатак 1);
·
карткі з некалькімі азначэннямі
паняцця “закон” (Дадатак 2);
·
разразныя карткі з выявамі Яраслава
Мудрага і Льва Сапегі і датамі выдання зборнікаў законаў (Дадатак 3);
Комментариев нет:
Отправить комментарий