Тэма: Адкуль пайшлі назвы нашых гарадоў. Віцебск, Брэст,
Браслаў, Мінск
Мэты ўрока (для настаўніка)
Вучні будуць ведаць:
●
паходжанне назваў старажытных гарадоў Беларусі
– Віцебска, Брэста, Браслава, Мінска;
● чаму
старажытныя гарады звычайна ўзнікалі каля рэк;
Вучні будуць умець:
●
арыентавацца на карце і стужцы часу;
Задача:
●
стварыць умовы
для развіцця крытычнага мыслення.
Мэты ўрока на мове вучняў
Вы даведаецеся, дзе і калі узніклі старажытныя беларускія
гарады Віцебск, Брэст, Браслаў, Мінск.
Крытэрыі ацэнкі:
Вучні змогуць:
●
расказаць аб
тым, дзе і калі былі заснаваны Віцебск, Брэст, Браслаў, Мінск і растлумачыць
паходжанне іх назваў;
● растлумачыць, чаму ў старажытныя часы гарады
ўзнікалі каля рэк;
● паказаць на карце месца знаходжання Віцебска,
Брэста, Браслава, Мінска;
● паказаць на стужцы часу час заснавання Віцебска,
Брэста, Браслава, Мінска.
Ключавыя пытанні:
● Адкуль пайшлі назвы нашых гарадоў? (для 3-х урокаў)
● Як вызначаюцца даты заснавання гарадоў?
Абсталяванне, метадычнае забеспячэнне:
● абсталяванне, неабходнае для дэманстрацыі
відэароліка;
● відэаролік “Адкуль пайшлі назвы нашых гарадоў. Віцебск, Брэст, Браслаў, Мінск”;
● стужка часу;
● карткі для праверкі дамашняга задання (Дадаткі 1,
2);
● контурныя карты або карт-схемы Беларусі і стужкі
часу (Дадатак 3 папярэдняга урока);
● сказы па тэксту “ Адкуль пайшлі назвы нашых
гарадоў. Віцебск, Брэст, Браслаў, Мінск” з пропускамі (Дадатак 3);
● карткі “Святлафор” зялёнага (“ведаю”, або “правільна”) і чырвонага (“не ведаю”, або “няправільна”) колераў;
● шаблоны “яблык” (Дадатак 4).
карткі “Святлафор” зялёнага (“ведаю”, або “правільна”) і чырвонага (“не ведаю”, або “няправільна”) колераў.
Комментариев нет:
Отправить комментарий